• PT
  • CAGEBALL
  • SQUASH
Kroppsanalyse

Ved regelmessige målinger med Tanita kan du på en rask og enkel måte kontrollere om du oppnår det treningsresultatet du jobber for.

Trener du 3-5 ganger i uken legger du ned mange timer i treningen din. Det er viktig at denne investeringen av tid ikke går til spille. En fin måte å kontrollere dette på er kroppssammensetningen. Med Tanita kan du måle om du går opp eller ned i blant annet fettprosent og muskelmasse. Kanskje ønsker du å gå ned i vekt, men badevekten står stille? Tanita kan vise hva som faktisk skjer. 

Ved en måling får du følgende kartlagt

  • Vekt
  • Fett %
  • Muskelmasse
  • Fett fri masse
  • Viceralfett (Fett rundt organene)
  • Basal Metabolic Rate (Ditt basale kaloribehov)
  • Muskelmasse der høyre og venstre side blir sammenlignet
  • Sammensetning mellom muskelmasse og fettmasse
  • Fysisk forfatning
Med tanita kan du på en enkel måte ha mer kontroll på at du er på rett spor med din trening.

Huskeliste før en måling

  • Ikke innta mat og drikke 4 timer før målingen gjøres.
  • Ikke tren før målingen gjøres. Du bør også unngå hard trening dagen før målingen.
  • Ikke dusj eller ta badstue rett i forkant av målingen.
  • Gå på toalettet rett før målingen tas.
  • Dersom du har pacemaker kan du dessverre ikke benytte Tanita MC180.

Da mensatrausjon og graviditet påvirker resultatet anbefaler vi å ikke benytte Tanitamålinger i disse periodene. En evt ny måling bør tas på samme tidspunkt, og under de samme forutsetninger for at resultatet skal bli så nøyaktig som mulig Vi anbefaler alle å følge denne veilederen før en måling, da måleutstyret er sensitivt og det er mange faktorer som påvirker resultatet.

PRISER
Rapida medlemmer Kr. 199,-
Klippekort 10 klipp Kr. 699,-
Ikke medlemmer Kr. 299,-
BESTILL
Navn
Telefon
E-post
Hva
SIKKERHETSKODE
Skriv inn koden: 50