Personlig trening

 
Personlig_Trening_v7.jpg
467A9250-1.jpg

Arnulf Engan Imingen

Personlig trener
Arnulf har mange års erfaring som personlig trener. Han har i åtte år kjørt FitCamp-kurs, som består av sirkeltrening med og uten vekter. Han er opptatt av folkehelse og livsstilsendring, samt at kundene skal lære mye om både trening og seg selv på timene. Han legger opp til lystbetont trening, enten det er som vanlig PT, PT i duo eller i gruppe. Arnulf er av den oppfatningen at det ikke finnes noen snarveier. Styrketrening, livsstilsendring og vektreduksjon tar tid, og målrettet jobbing over tid er det som skaper resultater og mestringsfølelse.

Utdanning

Årstudium idrett (HiNe).
Personlig trener (Afpt)
Olympic lifts for fitness, performance and health (OLFPH)

Facebook
Instagram

PT_467A9220-1.jpg

Glenn Trane

Treningsfysiolog og Personlig trener
Glenn er nyutdannet treningsfysiolog fra NTNU med spesialisering i styrke- og utholdenhetstrening. Han er tidligere aktiv fotballspiller, som i de senere årene har rettet sitt fokus mot styrketrening og løping. Glenn har en vitenskapelig tilnærming til trening, og legger til rette for at treningen blir effektiv og individuelt tilrettelagt etter dine behov. Han er opptatt av at kundene hans skal oppleve treningsglede og mestringsfølelse, og brenner sterkt for at trening skal være en positiv opplevelse for alle, uansett nivå og målsetning.

Utdanning

Mastergrad i Exercise Physiology fra NTNU, Trondheim.
Bachelorgrad i bevegelsesvitenskap fra NTNU, Trondheim.
Idrett, årsstudium fra Nord universitet, Sydney/Nesna

Facebook
Instagram

PT_467A9232-1.jpg

Mikal Tjærandsen

Osteopat og Personlig trener
Mikal tilbyr tett og forskningsbasert oppfølging som ivaretar dine mål og verdier på veien mot bedre helse. Han er kreativ i tilrettelegging og tilpassing av trening til hver enkelt kunde. Som osteopat har han god kunnskap om smerter, kropp og trening, og har spesiell kompetanse innen opptrening av skader og smertetilstander, livsstilsendring og styrketrening. Det sikrer at du kan trene trygt og effektivt, selv med smerter og skader. Mikal er tilhenger av kontinuitet og endring over tid, og ønsker å hjelpe med å utvikle bærekraftige trenings- og kostholdsvaner kundene kan ta med seg livet ut.

Utdanning

Videreutdanning i osteopati, Høyskolen Kristiania.
Sertifisering som personlig trener, Akademiet For Personlig Trening.
Bachelorgrad i osteopati, Høyskolen Kristiania.
Årsenhet grunnmedisin, Høyskolen Kristiania.
Årsenhet idrettsfag, Universitetet i Nordland

Facebook
Instagram

 

Kom i gang med PT

 
Personlig_Trening_v6.jpg

Kom i gang med PT er et tilbud for deg som ønsker en god introduksjon i trening på senter. Denne pakken gir deg tre timer med personlig trener og et tilpasset treningsopplegg tilrettelagt dine behov og ønsker.

 

Eksempel på gjennomføring av denne pakken:

Første møte: Samtale om motivasjon, livsstil, treningsmål, skader og gjenomføring av Tanita kroppsanalyse. Her legges grunnlaget for treningsprogrammet som skal lages. 
Andre møte: Gjennomgang av treningsprogram, og gjennomføring av treningsøkt.
Tredje møte: Gjennomgang av treningsprogram, og gjennomføring av treningsøkt.


1.499,-

Pakken inneholder følgende:

3 stk timer (55 min) med personlig trener.
Tilpasset treningsplan.
Tanita kroppsanalyse.

Velg personlig trener

 Bærekraftig PT

 
Personlig_Trening_v3.jpg

Bærekraftig PT er for alle som vil ha oppfølging fra start til slutt. Et omfattende treningsprogram som er delt inn i tre ulike faser, sikrer riktig trening og gode resultater.

Programmet skreddersys til deg og dine mål, noe som gjør at de ulike fasene varierer fra kunde til kunde.

 

FØRSTE FASE: SVÆRT TETT OPPFØLGING

Basert på livssituasjon, tidligere treningserfaring, behov og målsetting skreddersyr vi et opplegg tilpasset dine mål og forutsetninger. Oppfølgingen i fase 1 defineres som svært tett. Formålet er å skape motivasjon for videre trening og sikre at treningen er trygg og effektiv.

Fase 1 består av to timer med personlig trener hver uke.

ANDRE FASE: TETT OPPFØLGING

Når fase 2 starter er du godt i gang med trening, du har allerede lært mye og du er i bedre fysisk form. På dette tidspunktet skal mye av treningen være selvstendig. I denne perioden dreies fokuset over fra innlæring av nye øvelser og metoder, til trening med høyere belastning og intensitet.

Fase 2 består av én time med personlig trener hver uke.

TREDJE FASE: OPPFØLGING

I denne fasen er stort sett all trening selvstendig, men du har fortsatt oppsatte avtaler med personlig trener som kontrollerer at de gode vanene som er etablert i fase 1 og 2 opprettholdes. Arbeidet vårt er å legge til rette for at treningen du gjør er hensiktsmessig opp mot treningsmålet du jobber mot.

Fase 3 består av en trening med personlig trener hver måned.

 

Bærekraftig PT-pakker

 
2999,- per mnd. 6 mnd avtale.

2999,- per mnd. 6 mnd avtale.

2289,- per mnd. 12 mnd avtale.

2289,- per mnd. 12 mnd avtale.

4169,- per mnd. 12 mnd avtale.

4169,- per mnd. 12 mnd avtale.